Unikkatil

Saturday, February 18, 2012

Hajnat Stars - Hajn Hajn Qeveria Stars

Rrethiu jem o Gjon Krejt Ne Tona Anet Hajn Hajnnnnnnnn Dostat Une i kom edhe vet jam Hajnnnnnn Hajnnnn Prishtin Tironn Korrupcion N'do ane Hajnnnnn Hajnnnnn Krejt Ne Tona Anet Hajn Hajnnnnnnnn Dostat Une i kom edhe vet jam Hajnnnnnn Hajnnnn Prishtin Tironn Korrupcion N'do ane Hajnnnnn Hajnnnnn la la la la Me vjedh Koka Xeher R R R R Jam Rrenc ma i madh n'sheher Fabrika Privatizojna N'gjdo Ane te Kosoves Euro Euro Eshte Ngjyra e lojes Bexhi Hashim Bajro U Qel dera Po vin tre havera Hajn Poi vjen era Na po Vjedhim e po dina Kamionat Ne te zez i shtin Edhe n'vota na shkon hajnia Sekreti jon eshte Mafiaaaa Rrethi jon i gjon krejt n'tona ont Hajnnnnnnnnnn Hajnnnnn Dostat Une i kom edhe vet jam Hajnnnnnn Hajnnnn Prishtin Tironn Korrupcion N'do ane Dostat Une i kom edhe vet jam Hajnnnnn Hajnnnnn E dhezi xhipin E ndreqi Tripin Kerrin ma te ri Edhe te madh si bager Shpijen soliter Une jam Pilitikan Ganster Hajn Krejt A e din se shkollen e kam kry Hajn Krejt Kam me ja nis Banka me thy Hajn Krejt Edhe midis Qeveris i gjan Hajn Krejt Vjedhni Vjedhni Po Po Krejt vjedhin Une jam Zotni Biznis Boj Me serbi Hajn Gjdo dit qeshtu um ki Bambi, Lavita, Plazma, Eurocrema Qeto i hajn gjdo dit Une edhe dosti jem Rrethi jem i gjan Krejt n'tana ant Hajnnnnnn Hajnnn Dostat une i kam edhe vet jam Hajnnnnn Hajnnnnn Prishtine Tirane Korrupcion ne gjdo ane Hajnnnnn Hajnnnnnnnn Kqyri dostat e mi Nja k nja po vjedhin Per nje jav me desht Ta shterri krejt Buxhetin Hajnin se mshefim bashk krejt e dina Vjedhum shum ama niher n'burg nuk hina PDK LDK Jena krejt hajnnn hajnnn Presidenten e bjen Delli Si me Ardh prej qielli Vjedhe Per Dellin edhe njo Tash perfitun edhe njo Sali Berishen Editen Shiku Kamishin Vloren Per ata qe vjedhin hapt Edhe ata qe vjedhin msheft Veq Fuck it, na u ngulem krejt Popullin ma nuk mujna me rrejt Rrethi jem i gjan Krejt n'tana ant Hajnnnnnn Hajnnn Dostat une i kam edhe vet jam Hajnnnnn Hajnnnnn Prishtine Tirane Korrupcion ne gjdo ane Hajnnnnn Hajnnnnnnnn

0 comments:

Unikkatil